• Reklama
Forum Technika TDS Układ paliwowy 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie
Tematy dotyczące układu paliwowego, pomp wtryskowych, ich nastawników i wtrysków.

Moderator: Moderatorzy

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: Jezior » 20 gru 2010 13:00

Witam! Mam problem z moim tds'em:/ I proszę Was o pomoc w diagnozie...Autko to 325 tds z listopada 1996. Otóż od dwóch tygodni zacząłem mieć problemy z odpalaniem auta rano. Pierwszy raz zdarzyło się to po nocy gdzie temaratura spadła do -15 więc myślałem, że to problem akumulatora. Tym bardziej, że na ciepło auto odpaliło bez problemów. Aku naładowałem ale niestety to nie pomogło. TDS jakby się krztusił co rano (ciągle temperatury poniżej zera), kręcił chwilę rozrusznikiem zanim odpalił (a zawsze odpalał od razu! Nawet na większym mrozie).Zaglądałem pod maske, powietrza w wężyku brak, wszystko suche, paliwo zatankowane jak zwykle na tym samym Orlenie...I wczoraj doszedłem do wniosku, że muszę Was spytać o opinie:) Nagrałem filmik jak odpala i z ciekawości patrze pod maskę a pompa wtryskowa mokra:/ Od paliwa oczywiście. Dodam tylko, filmik który nagrałem i jest wklejony poniżej to najgorsze odpalanie jakie mialem. Pomogło dodanie gazu w momencie jak się krztusił. Auto stalo całą noc i dzień do 18. Jeżeli gasną i zapalają się kontrolki to znaczy, że rozrusznik przestał kręcić. Filmik z odpalania wczoraj:



Odpalił, dojechałem do domu 150 km i TDS powędrował do garażu (na co dzień stoi na dworze), który jest ogrzewany. Dzisiaj rano, odpaliłem w sumie od razu ale to nie jest jednak to:/ Filmik z odpalania rano:




No i wziąłem się za brudna pompę do czyszczenia, żeby zobaczyć gdzie cieknie. Po wyczyszczeniu odpalam i cieknie w zaznaczonym miejscu, czyli pod tą górną pokrywką.
Obrazek

Jak już odpalę chodzi jak w zegarku, przyspiesza jak zawsze, obroty nie falują, nie gaśnie, pali tyle samo...Autko oczywiście bez bajeru z allegro do odpalania. Ciepły odpala bez problemu. Pokopałem na forum i proszę Was o radę co z tym zrobić? W którymś poście przeczytałem, że kupić uszczelkę a ASO (Bosch,koszt cos kolo 40 zł) i jeżeli to górna pokrywka to wymienić samemu. Ale zanim to zrobię chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat:) Zwrócić uwagę na coś jeszcze?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jezior
Bywalec
 
Rejestracja: 27 gru 2008 22:48
Lokalizacja: Wałbrzych
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: siudek » 20 gru 2010 15:42

Tak - prozaiczny. Świece sprawdzałeś, bo nic nie napisałeś o tym? :D

Przykładowy ostatni post na ten temat, też się kolega zaklinał, że ma dobre, a jednak pech chciał uprzykrzyć życie:
http://bmw-diesel.pl/viewtopic.php?f=30&t=4105&p=43346#p43346

Nieszczelność pompy musiałaby być duża, żeby uniemożliwić normalne odpalanie, poza tym miałbyś kłopoty na ciepłym silniku. Po raz setny powtarzamy wszystkim, że nie tędy droga! :D A skoro Ci cieknie, to pierwsze co do zrobienia (jak już wymienisz świece zapewne :D) to uszczelnij pompę. Sprawdź i daj znać jak to wygląda.

Pozdrawiam!
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
siudek
Administrator
Administrator
 
Rejestracja: 08 sty 2009 20:47
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: jasiu » 20 gru 2010 18:57

witam,sprawdz jeszcze dlaczego nie dziala kontrolka cisnienia oleju.
janusz
jasiu
Bywalec
 
Rejestracja: 06 wrz 2009 17:11
Lokalizacja: bialogard
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 318tds
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: Jezior » 20 gru 2010 20:23

Jak najlepiej sprawdzić świece? Wykręcić i sprawdzić je miernikiem? Powinny mieć jakiś konkretny opór czy po prostu zobaczyć czy jest przejście czy nie ma? A z kontrolką oleju rzeczywiście, nie pali się- nie zauważyłem tego:/ Jak ją sprawdzić?

I co do świec, jeżeli się okaże, że to one jakie kupić? Bosch czy Beru?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jezior
Bywalec
 
Rejestracja: 27 gru 2008 22:48
Lokalizacja: Wałbrzych
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: jasiu » 20 gru 2010 20:34

Czujnik cisnienia oleju jest w obudowie filtra oleju,sprawdz czy jest podlaczony,co do swiec ja zawsze je wykrecam i podpinam do aku.pozdrawiam
janusz
jasiu
Bywalec
 
Rejestracja: 06 wrz 2009 17:11
Lokalizacja: bialogard
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 318tds
Rocznik: 1999
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: Jezior » 20 gru 2010 21:50

Problem kontrolki został na 99% rozwiązany- kabelek od czujnika jest urwany :evil: Jednak z takim dostępem to się pewnie nieźle napocę żeby to zlutować:) Biorę się jutro za sprawdzenie świec i dam znać co i jak!
Obrazek
Awatar użytkownika
Jezior
Bywalec
 
Rejestracja: 27 gru 2008 22:48
Lokalizacja: Wałbrzych
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: kangurczak » 20 gru 2010 22:22

objaw na padniete świece żarowe, daj znac czy przypuszczenia sie sprawdzily.
kangurczak
Bywalec
 
Rejestracja: 21 sty 2008 18:22
Lokalizacja: KRK NH
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1997
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Małopolskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: pietrek525 » 21 gru 2010 08:18

Widzę że kolega z Wałbrzycha po sąsiedzku,wymiana uszczelki pod deklem nastawnika dawki to pryszcz.Chodzi mi o ten wyciek i możesz to śmiało zrobić we własnym zakresie,pod warunkiem że odkręcisz tą zjechaną śrubkę którą widać na ostatnim zdjęciu. Co do odpalania pierwsza diagnoza to świece jak wymiana ich nic nie zmieni wtedy będziesz szukał dalej.
pietrek525
Bywalec
 
Rejestracja: 07 gru 2009 17:53
Lokalizacja: Świdnica
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: siudek » 21 gru 2010 10:28

Faktycznie nie zauważyłem braku kontrolki oleju. :D Co kilka głów to nie jedna. ;] Wpierw zrób czujnik, później sprawdź(wymień ;]) świece i na końcu zrób uszczelkę. No i daj znać czy się wszystko udało.

Świece sprawdź na aku, nie ma żadnej możliwości "miernikiem" bo po pierwsze będzie nie miarodajne, po drugie oporność zmienia się dynamicznie z temperaturą, a nominalna nie zawsze jest realna. Poza tym jeśli świece stare są, wymień po prostu wszystkie - jak już napisałem w tym wątku co podałem, polecam zawsze BERU (takie były OE, takie mam u siebie, takie zakładają znajomi), ale BOSCH też będą działać, wszystkie inne możesz montować, ale nie w BMW. ;] Co do uszczelki - tak jak kolega napisał, nawet było na forum zdaje się opisane. Uszczelka w BOSCHu kosztuje jakieś 30zł. Natomiast jeśli chodzi o czujnik - bez przesady, nie jest tam jakieś tragiczne dojście, sięgniesz ręką za bagnet - wypnij wtyczkę i wyciągnij do siebie tyle ile się da, zmontuj porządnie i klik z powrotem.

Pozdrawiam.
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
siudek
Administrator
Administrator
 
Rejestracja: 08 sty 2009 20:47
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: Jezior » 22 gru 2010 22:15

Oczywiście koledzy mieliście rację :D 2 świece są padnięte. Ogarnęło mnie wkurzenie, bo jak odkręcałem kolektor to okazało się, że 3 śruby są nieoryginalne (13 a nie 12 a ja się męczyłem 10 minut z dopasowaniem klucza zanim na to wpadłem) i nie ma ani jednej uszczelki między kolektorem a blokiem!! Świece były wymieniane kiedyś w warsztacie, pewnie stąd te braki:/ W poniedziałek jadę po świece, uszczelki, uszczelkę do pompy i działam dalej:) Mam jednak jeszcze kilka pytań:)

Z EGR'u mi oczywiście ciekło (między EGR a kolektorem) stąd moje pytanie- można kupić w ASO tą uszczelkę okrągłą co jest w EGR? A EGR to w ogóle sobie zaślepie:)

Kolektor ssący jest od góry mokry, chciałbym go wyczyścić ale żeby go rozkręcić potrzebuje jakiegoś takiego śmiesznego klucza jakby torx z dziurka w środku- kupie sobie jutro nie wiem tylko jaki rozmiar, wie ktoś może?

Pytanie o odkręcanie dekielka pompy- 3 śruby to torx a ta 4, u mnie poharatana- czym to ruszyć?

Generalnie straszną frajdę mi to czyszczenie wszystkiego sprawia:) Sprawdziłem jeszcze wtryski, żaden się nie poci i wężyki przelewowe też są suche:)
Obrazek
Awatar użytkownika
Jezior
Bywalec
 
Rejestracja: 27 gru 2008 22:48
Lokalizacja: Wałbrzych
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: pietrek525 » 23 gru 2010 13:03

Kolego ja miałem tak samo zjechaną tą śrubę jak ty,przyspawałem do niej migomatem śrubę długości ok 3 cm na klucz 10 i odkręciłem,nie było łatwo,ale się udało.
pietrek525
Bywalec
 
Rejestracja: 07 gru 2009 17:53
Lokalizacja: Świdnica
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: carl0s » 23 gru 2010 19:00

a jeśli nie masz spawarki, to proponuję zaopatrzyć się w multiszlifierkę typu dremel - w ciastoramach za 40 pln kupisz - założyć tarczkę zbrojoną (mają 2,5 cm średnicy) i naciąć śrubę tak, żeby duży, płaski wkrętak miał pewne oparcie. Jak już włożysz w to duży wkrętak, to puknij go lekko młoteczkiem dwa razy - stalowe śruby zapiekają się w aluminium, a puknięcie jest doskonałą sprawdzoną metodą na ich uwolnienie. Powinna dać się wykręcić.
None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!
Awatar użytkownika
carl0s
Moderator
Moderator
 
Rejestracja: 15 wrz 2010 06:36
Lokalizacja: Koszalin
Seria: E46
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 320d
Rocznik: 2000
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Zachodniopomorskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: Jezior » 03 sty 2011 20:31

Na początku- bardzo dziękuję wszystkim za pomoc! BMW:
- po wymianie świec na nowe odpala po całej nocy na dworze na widok kluczyka:)
- czujnik ciśnienia oleju już naprawiony i kontrolka świeci
- dekielek pomp wtryskowej uszczelniony i spod niego nie cieknie

Ale żeby nie było za łatwo- pompa dalej cieknie - a konkretniej między nastawnikiem a samą pompą. Poczytałem na forum i trochę mi nogi miękną na myśl o robieniu tego. Autko jeździ tak jak 5 lat temu przed kupnem i 100 tys. km temu i nie chcę, aby to się zmieniło:/ Będzie to robił oczywiście mechanik ale chciałbym wiedzieć jak to ma wyglądać. Z tego co wyczytałem na forum, najpierw podłączają kompa i sprawdzają dawkę paliwa, później się oznacza położenie nastawnika względem pompy, ściąga go, wymienia uszczelkę i na koniec znów pod kompa i ustawia się dawkę. Tak to ma wyglądać? Nie cieknie to tragicznie ale denerwuje mnie sam fakt, że coś jest nie tak:)

Druga sprawa, czy wiecie kto mi to zrobi dobrze we Wrocławiu/Wałbrzychu/Świdnicy? Byłem przed świętami w serwisie Boscha i gadałem z gościem- polecił mi warsztat na Żmigrodzkiej bodajże. Wiecie coś o nich?

I na koniec:) Od kupna samochodu, jeden czujnik w silniku jest odłączony. Myślałem, że to czujnik temperatury i wpięty jest tam rezystor- ale nie:) Był od początku odłączony, zaizolowany. I przy okazji zrobiłem mu fotkę- powiedzcie mi, co to jest:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jezior
Bywalec
 
Rejestracja: 27 gru 2008 22:48
Lokalizacja: Wałbrzych
Seria: E36
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagnozie

Postautor: pietrek525 » 03 sty 2011 20:40

Kolego mam gościa mieszka niedaleko od Świdnicy bardzo kumaty w BMW,ja do niego smigam nie jest drogi i bardzo solidny,jak chcesz tu masz tel do mnie 661516623.
pietrek525
Bywalec
 
Rejestracja: 07 gru 2009 17:53
Lokalizacja: Świdnica
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1995
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Dolnośląskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: patryk1981 » 05 sie 2012 16:27

Panowie bo ręce mi opadają ,dziś zrobiłem pompę wspomagania a teraz to co na filmie :twisted:

Powiedzcie mi czy to pieronstwo ma wpływ na odpalanie na cieplo ,bo na zimno wiem ze tak ,czy jedna skoro nie pali na cieplo to szczelona glowa pompy, luknijcie ten film bo ja już naprawdę wysiadam .

Za moment filmik już się ładuje na youtube :(

Ps .proszę się nie nabijać z mojej gadki na filmie ,robiłem to na potrzeby filmu :-) :-) :-) :-) :-)


PANOWIE DODA ŻE OSTATNIO NA CAŁY ZBIORNIK DOLAŁEM TEN PŁYN DO CZYSZCZENIA WTRYSKÓW ,i to był błąd :cry: :cry:


http://www.youtube.com/watch?v=EYaA14nT ... e=youtu.be



a oto filmik
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
 
Rejestracja: 24 lis 2011 18:50
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: siudek » 07 sie 2012 09:48

Czy paliwo cofa się mocno? Widać bąbelki powietrza w przewodzie filtr-pompa?

Skoro tak mocno się leje to takie same problemy z odpalaniem masz zapewne na ciepłym jak i zimnym silniku, prawda? Jeśli tak, zainwestuj 50zł w komplet uszczelek pompy i wymień wszystkie. Albo chociaż pod nastawnikiem (skąd cieknie prawdopodobnie) oraz spod dekielków przestawiacza kąta wtrysku. To można zrobić bez wypinania pompy (lub z, zależy komu jak się chce i jakie ma narzędzia).

Co do fachowców, w Polecam sam ostatnio kogoś polecałeś. Nie zrobią tego?

patryk1981 pisze:PANOWIE DODA ŻE OSTATNIO NA CAŁY ZBIORNIK DOLAŁEM TEN PŁYN DO CZYSZCZENIA WTRYSKÓW ,i to był błąd :cry: :cry:


Nie krzycz. No i po co Ci to było? Zapewne rozszczelniło jakąś dziurę i przyśpieszyło operację wymiany uszczelek. Tyle się pisze o tych cudach, a ludzie i tak robią swoje. Eh. Wymień co najmniej te 3 uszczelki i wtedy zobaczysz czy wystarczy.

Pzdr.
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
siudek
Administrator
Administrator
 
Rejestracja: 08 sty 2009 20:47
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: patryk1981 » 07 sie 2012 17:37

Siema ,z tego co widzialem to paliwo sie nie cofa ,nie widac bombli w przewodzie do pompy,co do zapalania na zimno ,hmmmm,powiem tak lekko zakuleje ale jak dwa razy przekrece kluczyk to chyba pompka w baku dobija tyle paliwa ile wycieklo lub sie coflo i pali normalnie ,nie telepie nie buja ,poprostu chodzi normalnie ,bylem dzis u goscia co robi diesle i wydaje mu sie ze to glowiczka umiera ,jesli chodzi zas o goscia z Polecam ,to niestety nie dzwonilem nie pytalem ,wolal bym jesli juz trzeba dac to do kogos kto tylko takie pomy robi,wiesz jak ktos jest do wszystkiego ,to jest do niczego . Mysle jeszcze nad tym ustrojstwem z allegro do swiec ,sa opinie tu i na innych forach ze to dziala ,wiadomo regeneracja pompy to kasy wiele to to ustrojstwo to jakies 60 zl .
Moze ma ktos z forum pewna i sprawdzona pompe do TDSa jak co to Pw.

Puki co zamowilem uszczelki pod nastawnik i dekiel ,zaczne od tego .

Co do tego czegos do wtryskow ........ chcialem dobrze ,a wyszlo jak zawsze :roll:
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
 
Rejestracja: 24 lis 2011 18:50
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: siudek » 07 sie 2012 17:47

Lepsze często jest wrogiem dobrego.

Wymień uszczelnienia pompy i dopiero zobaczysz czy problem jest czy go nie ma. Przy takim wycieku nie ma sensu czegokolwiek "sądzić" zanim się porządnie nie "zamknie" pompy. Co do "cuda z Allegro" to bez sensu rozwiązanie. Oszczędzisz na zrobieniu pompy, stracisz na:

a) zużyciu świec żarowych i ich wymianie
b) zużyciu komór poprzez grzanie ich kilkanaście do kilkuset razy częściej niż przewidział producent
c) zużyciu akumulatora poprzez "dojenie" go za każdym startem silnika
d) obciążaniu niepotrzebnie instalacji

Ludzie różnie oszczędzają i różne rzeczy robią, oczywiście zrobisz co uznasz za odpowiednie. Jeśli jednak miałbym doradzić - nie polecam. Lepszym rozwiązaniem jest już modyfikacja dawki rozruchowej względem temperatury, którą np. robi Bagor. To jednak też tylko półśrodek.
siudek siudkowski

Było Mercedresa Wziąć... ;]
W kwestiach BMW nie pomagam na PW - od tego jest forum!
Awatar użytkownika
siudek
Administrator
Administrator
 
Rejestracja: 08 sty 2009 20:47
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Seria: E34
Nadwozie: Sedan/Limuzyna
Model: 525tds
Rocznik: 1994
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Pomorskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: patryk1981 » 07 sie 2012 19:10

To jest wiadome ze zaczne od uszczelnienia ,i oby bylo lepiej ,ale wiesz lapie sie brzytwy ,brak mi kasy ,do dzisiaj pakowalem 3400 w silnik bo jak wiadomo tamten padl od wody .
Do piatku ma byc uczelka i zmienie pod delkem ,jak to nie pomoze to mam jeszcze pod nastawnik ,moze to tylko to ,i bedzie po problemie ,zobaczymy ,jak nie to ,to biore to z allegro i szukam pomy ,mysle ze to bedzie zloty srodek ,bo niemam pewnej pompy .
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
 
Rejestracja: 24 lis 2011 18:50
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Re: 325 tds '96 cieknąca pompa wtryskowa - pomóżcie w diagno

Postautor: patryk1981 » 10 sie 2012 20:21

Jako ze nie moge edytowc :-)

Panowie dalem nowa uszczelke pod dekiel nastawnika ,baa poszedlem dalej ,zainstalowalem zaworek zwrotny i wiecie co ,wiekie G to dalo ,fakt pompa nie cieknie ale nadal odpalala jak by nie chciala .
Dobra teraz nie bijce :-)
Zqmontowalem to z aleegro ,i faktycznie odpala odkopa ,ale mam ten dyskofort i boli mnie jak dzazga w dupie ze to nie jest tak jak ma byc , dzwonilemdo kolesi od pomp ,a to minimum 1900 jak narazie nie mam :?

Robim co mogem :cry:


Jutro dodam filmik jak odpala z tym czyms.
Awatar użytkownika
patryk1981
Bywalec Gadulec
 
Rejestracja: 24 lis 2011 18:50
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Seria: E36
Nadwozie: Touring/Kombi
Model: 325tds
Rocznik: 1996
Skrzynia biegów: Manualna
Województwo: Śląskie

Następna

Wróć do Układ paliwowy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości